Höstmys

Ja, nu är det verkligen höst ute. Fina vackra löv i olika färger, kallt men med solens varma strålar. Det är gött det! Efter jobbet tog jag med ungarna ut en sväng. Fredrik och barnens farfar följde strax med...
Att leka affär med brosan är kul! :)
Jepp, jag var också där - påpackad min goa halsduk
(Som jag borde färga om btw, den är nämligen blå...)
Ninni som trillade ner från klätterställningen på dagis i fredags, fick en bula och jack mellan ögonen....
.... Neo som hela tiden nallar av våra egensådda morötter.
-  "Det är du och lilleskutt", som farfar sa :)

Vi beställde pizza till kvällsmat, ja jag tog en fräsch kycklingsallad och snälla barnens farfar bjöd oss - och hade med sig lördagsgodis, till barnens stora förtjusning. Tack snälla!
Nu blir det en dusch och sen sängen, för min del. I morgon väntas jobb 9.30 till 16.15 och sen praktik mellan 16.30 - 21.15. SuuuuuucK! Lång söndag med andra ord........ Har räknat ut att jag bara har 1 ledig dag på 15 dagar. Härligt! NOT. Skönt att det är sista veckan med praktik, hade inte pallat mer! :( ZzzZZzzzZzz
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka-2barnsmorsan

Du ska vara stolt över dig själv vännen som klarar av att både jobba, plugga och ha praktik. Kan inte förstå hur du pallar med allt! Men duktig är du! Ser verkligen upp till dig och hoppas du delar med dig av lite energi=)



Stora kramar

2010-10-16 | 20:51:14
http://agnieszka.blogg.se/
Anonym

Vart har du köpt Ninnis fina mössa? :)

2010-10-17 | 09:27:34
Ankizz med Jonathan

Vilka härliga höst bilder!

Hondjur

Vilka underbara bilder gumman. Som vanligt får jag väl säga :) Hoppas du överlever idag nu.. glöm inte att äta och andas :) Stora kramen!

2010-10-17 | 14:18:59
http://etthondjur.blogg.se/
Sussi - 22 år, mamma & student!

Jag förstår det! Att du inte hade orkat mer alltså. Jag känner att det kommer vara fullt tillräckligt med BARA praktik och lite plugg fr.o.m. nästa vecka!

2010-10-18 | 21:31:32
http://sussey.blogg.se/