Tisdag idag!

Jag och ungarna har haft en mysmorgon, lång frukost med tända ljus, sagoläsning och bompatittande. Allt i bara pyjamas. Nu är det dock snart slut på det mysiga och jag ska köra barnen till dagis. Sedan måste jag skynda hem för att plugga lite innan det är dags att jobba...

Ska också försöka hinna springa inom frisören för att boka tid för klippning till grabbarna grus. Neo är så långhårig så jag vet inte vad :p Det är dessutom dags för dagisfoto i början på nästa vecka! Spännande. Fredrik behöver sig också ett klipp, jag brukar ju klippa hans hår själv... men, han måste väl också få lyxa till det ibland ;) Jupp, så får det bli! ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Fru Svensson

Åhh vad härligt det låter med långfrukost, det får jag nog aldrg uppleva med Lillan, hon har hur mycket energi som helst och kan absolut inte sitta still en sekund ens.



Nä jag tappade bort dig med, men jag har letat och jag fann dig :)



Man tackar, ja vi ska få ett tredje mirakel i maj :) Är helt salig, fick se vårt lilla lilla knyte idag :)

Kram

2010-10-05 | 13:54:26
http://mammasbusungar.blogg.se/
Lina

Cool frissa! Vart har ni klippt er kille! :)

2010-10-05 | 17:55:18
Hondjur

Åh! Mysmorgon! :) Hur uppför sig dina små när du klipper dom? Eller ja, någon annan? Jag tänkte nämligen att Sannisen skulle få sin första frisörklipp nu snart men jag är ju en sådan där paranoid mamma som oroar mig för saxar i ögat och gud vet vad för att dom inte har koll och Sanna inte sitter still :D

Hamburg skall bli jättemysigt. Skall dit med ett vännerpar och bara äta gott och mysa!



Var försiktig? Det är jag ju alltid gumman! ;)

2010-10-05 | 21:51:02
http://etthondjur.blogg.se/