Plugg & Praktik

Jag har precis gått igenom min terminsplan för nästa år och just i detta nu ser jag inte något slut på pluggandet.. suck. Jag är kluven, hade jag läst på heltid hade jag varit klar dubbelt så snabbt - men då hade jag haft lån i slutändan. Eftersom jag kan jobba samtidigt nu, slipper jag ju ta lån - men det tar längre tid att bli klar...

Mmm.. det är inte lätt, snarare tvärtom! Men, så inser jag också att vissa dagar är jobbigare än andra.. och idag verkar vara en sådan dag. En jobbig en. Ska plugga till nästa prov nu och sen ska jag till praktiken om en stund, slutar där 21.00 ikväll....
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


maria

Ush det låter jätte tufft det där! Jag pluggade och jobbade samtidigt under 3,5 år... så när jag läste ditt inlägg nu mindes jag hur kämpigt det många gånger har vart. Men du, tänk att du är super duktig och pluggar till något som kommer leda till en rolig arbetsförändring så småningom..=) heja på=)

2010-10-11 | 15:29:12
http://ekersens.blogg.se/