Plugg-dag!

I morgon är det tenta dags, vilket innebär att det är plugg-dag som gäller idag. Men, man måste ju ta en paus och blogga då och då ;) Känner mig ganska omotiverad till att plugga idag - kanske beror det på solen som skiner utanför? Lämnade inte barnen på dagis fören 11.00 idag, skönt att återigen - nu när praktiken är slut - kunna ägna en stor del tid till mina små busar. Har jag saknat!
Jag knäppte underbara bilder på mina små tjejer idag, Ninni och Hannie...
Alldeles blåa ögon har hon, vår fina lilla mise.
Tog också kort på det nya fågelbordet, som jag satte upp i helgen. Nu har småfåglarna hittat dit! Så mysigt att vi kan få se dom på nära håll, preciiis utanför köksfönstret! Behöver jag säga att ungarna älskar att stå och titta på pippisarna? Det gör dom! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Myys! Plugg Är skoj men ibland kan man faktiskt inte orka allt. Så är det bara! Tänk på att du är grym annars istället så blir det bättre!

2010-10-26 | 14:22:50
http://etthondjur.blogg.se/
Ankizz med Jonathan

Oj va Hannie har vuxit på en vecka :)

Jätte söta bilder, vilka ögon.