LOB design ♥

Jag har länge suktat efter dessa underbara godingarna från LOB design, helt fantastiskt fina! Underbara sprakande färger och mjuka former. Lovely! Igår kväll halkade jag in HÄR - och såg till min förvåning att dom var på REA! Klick, Klick! Nu är dom beställda.

(dämpar samvetet med att de faktiskt var på REA, jag ska ge bort en och... hur ofta unnar jag mig egentligen saker som jag verkligen vill ha? Never, typ!) :D

LOB - Ballone vas Rosa 38cm, 345 kr!

LOB - Mini Ballone vas limegrön 20cm, 99 kr!


Jag såg att jag köpte den sista stora rosa och den sista lilla limegröna, men det finns ytterligare färger, också dom på REA: 175kr resp. 179 kr. Sen finns den äppelgröna i 38 cm, också för 345 kr.
Skynda fynda ni också! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka 2barnsmorsan

Jättefina!

2010-10-30 | 08:44:26
http://agnieszka.blogg.se/