Höstrusk, pluffsig halsduk & skruvlockar

Ja idag har det varit ett riktigt höstväder ute, regn och blåst. Hur har vädret varit hos er? Sålänge vi inte har snö, får vi väl vara glada :) *försöker se det positivt*
Knäppte några bilder på mig själv idag, hade stora, sköna, pluffsiga halsduken på mig. Älskar den gammelrosa färgen! Dessutom lyxade jag till det med lite skruvlockar i håret, kanske inte syns så väl (man ser nog en lock på sista bilden, om man tittar noga...) men oj vad nöjd jag är över min locktång! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Tove

Du ser så fräsch ut jämt.. :-)

Blir lite avis, jag har ju bara ett barn o jobbar "bara" heltid o ser betydligt mer sliten ut.. Men men, sånt är livet - jag är glad ändå!

Tänkte slänga in en liten kommentar, för jag läser varje dag men är dåligt på att skriva.. :-)

2010-10-28 | 20:56:09
http://mammatoves.blogg.se/
Färna

Din var ju finare!:-P haha! Min är ju rätt så standard... Typ!:)



Ha en bra kväll!

2010-10-28 | 21:45:15
http://Www.bloppan.tk