God morgon!

Trots att jag inte somnade fören runt 02-tiden i går så känner jag mig faktiskt rätt så utvilad idag. Tröttheten lär kanske dyka upp senare? Men, hoppas inte! :p
Det är alldeles strax dags att plocka fram lite frukost. Sen ska ungarna lämnas på dagis så att jag kan köra till skolan för att göra tentan som hålls i denna kursen. Sen är ytterligare en kurs avslutad, känns gott när man kommer framåt! :) Nästa vecka börjar en ny kurs och veckan därpå ytterligare en. Tufft, med det lär nog gå ändå :)
Undra om man kan hoppas på lite sol idag?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

Hoppas tentan gick bra:)! Svar på din fråga: nej vi ska inte ta reda på könet innan, men jag hoppas på en liten tjej;) Men det var riktigt mysigt att ligga och titta på bebisen! I går fick jag även en rejäl spark av den!! :D

2010-10-27 | 15:36:40
http://evelinalinnea.blogg.se/