Gäääsp!

Nu ska jag strax köra till praktiken, har ett pass mellan 7-16.00 idag. Får skynda hem eftersom Fredrik ska jobba natten... Imorgon ska jag jobba på mitt fasta jobb, sen praktik torsdag o fredag. Sen i helgen jobbar jag på mitt vanliga jobb och nästavecka drar sista veckan med praktik igång direkt på måndag igen. Fullt upp alltså.. Men tror att jag iaf är ledig nästa tisdag? Eller var det kanske onsdag...? Jag uppdaterar från mobilen, därför kan det se lite knas ut :p
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Laila

Hej Lina!

Vad var det du skulle plugga till.Ska läsa lite jag med igen socialpsykiatri och socialbehandlingsarbete.Hoppas du får lite villa med :) Ha det så gott kram

Camilla

Halloj där! Tack för din fina kommentar, vad glad jag blir! Och givet vill man ju vara med i en tävling med en sådan fin vinst :D



Har kikat runt lite hos dig nu, hemtrevlig blogg! Du har inte bloglovin eller är det bara jag som är blind? letar

2010-10-12 | 18:27:33
http://millansmemoarer.blogg.se/
Hondjuret

Andas kvinna, andas! Akta nu så att du inte bränner ut dig gumman! Det är ack, så vanligt i våra tider! Kram på!



(nu ser jag Headern btw och den är Uuunderbar!)

2010-10-13 | 13:50:00
http://etthondjur.blogg.se/