Hemkomna, men trötta...

Med varsin rullväska (som btw har varit SUPERPOPPIS, rek. varmt till alla som har så stora barn så de kan dra dom själva!) står de nu redo att börja resan hem till Sverige igen...
Våra fiiiina kids ♥
Ja vi kom hem säkert men shit vilket snö-kaos! Trodde inte ens det var hälften "så farligt" som det faktiskt var.. Galet! Blev en smärre chock ändå, att gå från 30+ till -3 grader, bara på några timmar. Men ungarna älskade det och Ninni har tjatat om pulkåkning sen vi landade. Nu sover de små gullen och vi ska också krypa ner i sängen, har ju varit uppe sen 02.00 egyptisk tid (01.00 svensk tid!) Skriver mer imorgon! Nattinufs
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


maria

välkommen t-bax..

hoppas ni haft det skönt och en fortsatt trevlig 1a advent

2010-11-28 | 20:25:10
http://junkstyle-maria.blogspot.com
Hondjur

Men gud, vad stora dom har blivit. Bara ..sådär :) Fina, fina barnen!! Hur gick det med ditt öra gumman? Har tänkt på dig! Kram!

2010-11-28 | 22:17:38
http://etthondjur.blogg.se/
Hondjur

Tack sötnosen :)



Och visst förstår jag att du måste komma ihåg. Bara jag och min nyfikenhet :p Haha.



Jodå, allt är bra här. Vi njuter i fulla drag av vinter och advent .. Eller ja, kanske inte Sanna lika mycket av ngn anledning.. hon verkar tycka snö är läskigt. haha. Men jag Älskar det.. kan ha vinter hela året tror jag :)



Ha en fin, fin dag nu söta du!!

Massa morgonkramar från oss!



(hur har det gått med ditt öra??)

2010-11-30 | 08:05:29
http://etthondjur.blogg.se/