Det packas!

Dagen har susat förbi i en väldig fart! Mina syskon och pappa kom och hälsade på på förmiddagen, sen åkte jag och Ninni och fixade diverse ärenden innan barnens farmor och farfar kom på besök. Med sig hem hade dom sedan vår katt, vår fina lilla Hannie, som ska bo hemma hos Fredriks pappa medan vi är i Egypten. TACK snälla!
Hur som helst så har vi nyss ätit middag och packning står näst på schemat. Inte klokt vad mycket som "bara måste" med :) Ja, vi får väl se vart det här slutar nånstans :p

I morgon är det alltså dags, Egypten here we come! Vi måste åka runt 05.00 i natt, så vi ställer klockan på ringning senast 04.00 - gäsp! Detta innebär att det blir en tiiidig kväll för alla inblandade. Fredrik ska strax åka och tanka upp bilen, så vi slipper ett moment i morgon. Flyget går från Köpenhamn, så det är alltså dit vi brummar innan solen gått upp.... och nej, jag SKA INTE glömma datorsladden till kameran denna gången (vilket jag ju gjorde när vi var i turkiet!) så uppdatering med bilder från playan lär jag nog kunna fixa denna gången. Bra va? :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Junitjej

Ha en underbar resa!!

2010-11-20 | 17:23:26
http://junitjejen.se
Johanna

Önskar er trevlig resa och njuuuut av värmen :-D Kramar!

2010-11-20 | 19:47:36
Rebecca

Hoppas ni får en underbar resa. Älskar egypten!

2010-11-20 | 20:39:39
Evelina

Hoppas ni får en toppenresa!!!!

2010-11-20 | 22:39:21
http://evelinalinnea.blogg.se/
Elin

Men gud så härligt att åka bort nu när snön och kylan är här, jag är inte avis.. Hoppas ni får en superskön semester, det blir kul att se lite bilder från egypten, jag har alltid velat åka dit!

2010-11-21 | 08:54:53
http://elinochalva.blogg.se/