Smyckesparty

Sådär, nu har jag lagt upp en hiskeligt massa inlägg om hur vi bor. Ge gärna komentarer, tips och ideer på hur vi skulle kunna piffa till det lite extra - eller om det är nåt som i era ögon ser heltokigt ut :)


I går kväll var jag och en tjejkompis på "Smyckesparty", långt ute i skogen :p Var sketaskoj, men livsfarligt! Smyckesmärket hette "Dag & Natt" - nån som sett deras smycken? Suuuuperfina och SÅ fiffiga!!


Jag beställde ett halsband, som kan ändras om till 4 olika halsband. Svårt att förklara men shit så fiffigt! Kom också där ifrån fullproppad med en massa ideer om hur jag själv kan tillverka vissa berlocker och dyl. Kanooonens ju!


Min egen smyckestillverkning har legat på is rätt länge, men några alster på goda vänners begäran, till mig själv och presenter åt en vän, har det allt blivit.. 








Tråkigt bara att man inte har den tiden man skulle önska, till att bara sitta och pyssla :p

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


★svantes mamma★

Jätte fina smycken!



Jag försökte ´lämna en kommentar tidigare idag, under sovrummsbilder mm. Har inga direkt tips, ville bara säga att ni har det jätte fint och mysigt. Älskar tapeten i hallen...



Angående mina ögonfransar, så är dem naturligt långa. Minns att jag klippte dem en gång som mindre, för att de var så långa. HAHA!



Men jag brukar använda ögonfransböjare, då böjs de upp och ser sådär långa ut. :)



Många kramar till er.

2010-03-04 | 19:09:47
http://nykick.blogg.se/
ida

bellan har ett halsband från dag o natt. eller e det jag hmmm...



det sista halsbandet var sjukt fint! älskar kedjan!



kram kram

Carina

Javisst är bloggen fin. Synd bara att jag inte får ordning på flikarna. Trodde jag fattat galoppen men så funkar det inte ändå. Ska försöka lite till annars får jag väl ta bort dom.



Ni har det verkligen fint hemma. och det ser så prydligt ut, och smakfullt. Om jag skulle fota runt här hemma hos oss så skulle jag nog skrämma iväg mina bloggbesökare.



Hoppas du blir lite piggare snart. Vi får trösta oss med att det i alla fall är ljusare ute nu.



KRAM

2010-03-04 | 21:27:26
http://justmintoo.blogg.se/
madde

Kul att du tyckte tavlorna va fina. Och ja här är det verkligen full rulle :-)

Måste fråga var du köpt vaxduken,himla snygg och jag skulle behöva nåt sånt till vårat hemska köksbord.

Kram

2010-03-05 | 17:23:47
http://mammamaddesblogg.blogspot.com
Sara - bli veckans blogg hos mig!

Fina smycken! :)



Måste påpeka att du har en fin blogg :)



Har du haft en bra dag?



Var med i veckans blogg vettja :)



Kram

2010-03-05 | 21:46:41
http://rizzy.blogg.se/