Vi har köpt säng! :)

Jepp, det enda vi fyndat på REA i år - blev en säng! :) Och vi har totalt sätt tjänat 8400 kr, tack vare just REA:n. Woho!

Det blev svarta madrasser, en fast & en medium - och en svart, heltäckande bäddmadrass till. Madrasserna kommer att stå på champangeformade ben i krom. Döfräcka! Benen, som ingick i vårt köp, kostar bara dom 1195 kr / SÄNG! (vilket innebär summan x 2 då alltså..)




Och dessutom fick vi med en huvudgavel på köpet! Dock var även denna svart, men det skall kläs om till behagligt VITT framöver. Och sen ska jag försöka leta rätt på en snygg vit sängkappa också :)

åååh, kommer bli SÅ FIIIINT! För att inte tala om SKÖNT!!


Äntligen får jag kasta ut "den gamla IKEA skiten" för att för första gången (sen man flyttade hemifrån) få ha RIKTIGA madrasser. Från en "riktig" sängbutik :D Från Sängjätten, för att göra lite reklam :p


Sen, att man är femsiffrigt tal fattigare hör ju inte till saken, det var ju ändå billigt :) - och det vi behövde mest av allt just nu! Längtar SÅ tills i morgon - då kör killarna i butiken hem den till oss, sätter den på plats och monterar ihop den till oss. Alldeles GRATIS!


Wiiiiii!!


Mega TACK till barnens mormor som ställde upp som barnvakt till våra kvicksilver, så vi kunde provligga sängarna utan att varken stressa eller annat. TACK! ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


sarah med elin och filippa

ååå vad skönt med nya sängar!

Vi har med sängar från säng jätten och är så nöjda med dem.

Jag köpte min säng kappa därifrån. de hade flera olika snygga modeler så kolla de där.



Lust att ses någon dag!

ha en bra kväll

kram

2010-01-13 | 20:07:26
Hondjur

Wihoo! Vad skoj!! Och skööönt! :) Kram på Er!

2010-01-13 | 21:12:26
http://sagoelin.blogg.se/
christina

Hej Lina

Hoppas att allt är bra! Jag klickade hem en jätte fin sängkappa från ellos som är vit, tror att den skulle passa er inredning så kika där.



kramar



2010-01-14 | 11:29:33