VÅR ÄLSKADE NINNINUS - fyller 3 år idag!

Tänka sig att vi har en nybliven 3 åring hemma nu. Helt sjukt vad tiden går fort! Man får ju nästan ångest ju...




Hur som helst så började vi morgonen med att sjunga födelsedagssången för vår lilla stora tjej. Två chokladbollar med tomtebloss i, ett glas oboy med ett rosa sugrör i och en massa paket på sängen!



Nyvaken liten 3åring



Många paket!



Roligt att öppna :)



3 år blir jag idag (dumma blixt som får ögonen till tefat ;)



Gott med chokladbolle - är det födelsedag så är det! Och då får man äta chokladbolle i sängen, på morgonen :D



Haha har ni sett vår lilla DORA?? :D SÅ söt!



Perfekt till vår lilla dam som älskar Dora - och att klä ut sig! :)



Ett nytt memory fick hon också :)



Och "Ballongspelet" :)


Sen fick hon lite kläder, boxertrosor till stora tjejen, mera pyssel, en liten ficklampa, ett litet piano, boken "om henne själv"... Och en massa annat smått och gott. Fler bilder kommer framöver..


Direkt efter frukosten, vid kl 8.oo, åkte jag och tränade på gymmet en snabbis, ca en timme, innan jag duschade och gjorde mig i ordning på plats - för att skynda hemåt...


Klockan 10.00 var vi på plats på dagis för att skola in Neo. Det gick kanon! Lilleman brydde sig inte alls om mamma och pappa - eller syrran! Härligt. En timmes bus blev det idag, i morgon blir det två!



Direkt efter dagis for vi till Barnens Lekland! Ännu mera bus i ett par timmar! Mat åt vi också där, tur jag tränade i morse för det var inte direkt GI vänligt...



Neo tog sig en tupplur i vagnen..



... medans syrran hoppade...


... och hoppade...



.. och hoppade! :)



Men lite bus han även lillebror med, när han vaknade.


Efter leklandet åkte vi direkt till mitt jobb, där resten av familjen släppte av mig. Efter 5 timmars jobb så traskade jag slutligen hemåt. Neo sov och Ninni hade precis lagt sig - så henne hann jag i alla fall pussa godnatt


Nähepp detta blev ett långt inlägg - segt går det också. Så, nu ska jag ta och kolla på tv en stund innan det är dags för sängen. Jag är helt slut!


Tusen tack för era helt underbara komentarer! Jag ska försöka svara på dom så fort jag orkar/hinner.. Blir så glad när ni skriver en rad till mig ♥ hoppas ni ursäktar att svar dröjer lite...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carolina

Grattis till stora tjejen! kram

2010-01-11 | 22:59:47
http://carolina1979.se
Hondjur

Hurra, hurra,hurraaaa för finaste lilla Ninninusen på hennes 3 årsdag!! Maaaassa kramar till Henne från mig och Lilla Skrot!!! <3

2010-01-12 | 08:12:13
http://sagoelin.blogg.se/
Ida

grattis grattis från mig till ninni

kram idis

2010-01-12 | 11:43:21
http://idasilverbark.blogg.se/
Marie

Ett stort grattis på födelsedagen Ninni..

2010-01-12 | 14:26:00
http://miamia77.blogg.se/
Geshiia - mamma till två pojkar

Grattis i efterskott till stora tjejen!



2010-01-14 | 07:56:27
http://geshiia.blogg.se/