Puh!

Sådärja, nu finns här lite tid o blogga :)

När jag kom hem från jobbet idag så stog middagen på bordet. Fredrik hade gjort hemmalagade biffar med stekt lök potatis och sås. Mumma för själen ;)


En halvtimme senare plingade det på dörren och min vän H kom för att leka av sig lite :D En massa bus och snack i 3,5 timme blev det. Underbart!



Nu är det köping-gänget på tv, ett söndagsmåste! Sen blir det en lång varm dusch innan det är dags att krypa till korgs.

I morgon ska vi köra Fredrik till jobbet. Efter det åker vi direkt till familjen Charlottendal för "mammafrukost", tillsammans med flera andra trevliga mammor och deras kids. Ska bli SÅ mys!


Sen bär det av direkt till dagis för barnens del och efter det ska jag köra till Fredriks jobb, för att ställa bilen där - sen får han köra mig till mitt jobb, med hans lastbil. Fredrik ska nämligen hämta ungarna från dagis sen, eftersom jag jobbar till 19.15.


Ett rejält pusslande blir det, men det går ju. Och om det skulle krisa riktigt rejält finns det alltid goda vänner eller underbara släktingar som ställer upp. Känns tryggt.


Finns det fler som har resemåls-tips tar jag tacksamt emot dom! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Bonkan

Sv: jaaa jag gör ju d :) Riskettan & halkan e inbokad...Så d e inte alltför mke kvar...Vilket gör att jag känner press & stress typ över pluggandet! Kommer vara sååååå otroligt stolt över mig själv när detta e klart!

2010-01-24 | 21:10:33
http://tessibonkaan.blogg.se/
Geshiia - mamma till två pojkar

Jag är nyfiken på vart man kan se vem som vunnit dina tävlingar. :)



Öland är ett restips från mig. :)

2010-01-25 | 05:59:28
http://geshiia.blogg.se/
gladulle

Vet hur det är med allt pusslande och det är alltid skönt att ha nära och kära runt sig så man kan få lite hjälp när det kör ihop sig. Men så är det när man inte har ett 8-17jobb och ännu mer blir det när inte heller gubben har ett 8-17 jobb.

Hoppas du får en härlig vecka trots att "vardagen" med jobb och förskola har startat.



massor aav kramar.

2010-01-25 | 08:15:32
http://gladafamiljens.blogg.se/