På måndag fyller Ninni 3 år!


Ja nu är det snart dags att fira vår lilla stora tjej, som fyller 3 år på måndag. Vår lilla älskade stumpa....

Minns ni att jag för ett tag sedan hade ett sammarbete ihop med Beebook? Lite innan jul fick jag hem min kommande 3-års present till Ninni. Helt fantastiskt fin blev den!









Den handlar helt om Ninni - som åker på "en magisk resa till elefanterna"! 

 
Jag är helt säker på att denna boken kommer bli en av de bästa presenterna vi ger henne på måndag morgon. Knappt så jag kan vänta på att ge henne den, vill ge henne den NU! :D 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Åh, vad tiden rusar! nyss var ju Ninni som Neo..fast mindre :) Lilla prinsessungen!

2010-01-06 | 09:44:08
http://sagoelin.blogg.se/
Fia

Hej



Jag såg länken till er blogg på Beebooks hemsida. Det är jag som har skrivit boken. Jag tänkte bara höra ifall Ninni tyckte om den. Vill ni höra något ganska roligt? Min syster heter Ninni. Det var ju lustigt... Nåja hoppas att er dotter gillade min bok.



Sofia

2010-07-20 | 15:44:21