Momsdeklaration & bokslut

Moms.Kvitton.Papper.Orderbekräftelser.Uttag.Avgifter.Inkomster.Avdrag.Debet.Kredit. Gosh, jag blir tokig!


Har,som ni förstår, suttit med företagets deklaration idag. Den 12/2 ska den vara inlämnad. Senast. Tur vi hade möte med vår revisor idag, sååå skönt med en trygg vägg man kan luta sig mot då man ställs på prov på riktigt!

En räddare i nöden skulle man kunna säga, för jisses vad svårt det är med debet och kredit.. olika konton hit och dit och precis allt ska ju redovisas. ALLT!


Näe, nu är alla papper ordnade i kronologisk ordning och i helgen är det jag som åker och lämnar pärmarna till revisorn, som sedan fixar resten. Tack gode gud för det! Jag hade då aldrig rett ut det ;)


PS vår webbshop ligger som sagt nere pga nåt tekniskt fel från vårt webbhotell, trots att de kompenserar felet är det oerhört drygt! Lovar att uppdatera er om när det funkar igen!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Annelie

hoppas sidan dyker upp snart igen:)

Michelle

Fin blogg du har! :) Måste bara fråga om du ungefär vet när hemsidan kommer att börja fungera igen? :)

2010-05-25 | 21:00:30
http://mikjells.blogg.se/
amanda

Hej jag skulle vilja beställa bhar:)

2011-03-01 | 22:05:48
http://blondieboo.blogg.se/