Mammafrukosten!

I morse var vi ju som sagt på mammfrukost. Väldigt mysigt! Vi stampade in hos värdinnan en timme tidigare än bestämt, redan vid o8.oo - eftersom vi lämnat Fredrik på jobbet alldeles för tidigt (för en gångs skull, brukar alltid få stressa annars!) Tur, att de hunnit få på sig kläderna i alla fall :p

Sorry vännen, men tack för att vi slapp åka hem och böka både på och av med overallerna inom loppet av 40 min.



Neo hittade en rosa telefon att leka med! :)



Grabbarna grus :p
- Noel & Neo






Och så tjejerna (Ninni & Isabelle) såklart. De två blir verkligen eld och lågor när de ser varandra, de spritter av bus och fnittras till max! Och visst blir det både ett och fem kramkalas, damerna emellan. Mys!


De andra två grabbarna som var där, var också fulla av bus - så mycket bus att jag inte hann få dom på bild denna gången :S Får bli nästa gång? :)


Tack för frukosten och för tjejsnacket, hoppas vi ses snart igen! :p


Vid 10.30 var vi tvugna att packa in oss i bilen för att brumma vidare till dagis. Sen var det ett stop på Fredriks jobb för min del, för att ställa bilen där, och sedan hoppade jag in i Fredriks lasbil för att få skjuds till mitt jobb. Inte varje dag man åker lastbil inte :p
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida

vilken underbar bild på tjejerna! isabelle har pratat om ninni hela dagen hur mycket hon äääälskar sin vän :D hihi. så söta de är! tusen tack för idag. är jätteglad att ni kom trots att det drog med sig en massa besvär för er.

kramar!

Hondjur

Haha. Herreguud, vad lika dom är nu Ninni och Neo :) Tror ju i princip det är bäbiskort på liten Ninninus varje gång :)

Sötskrotarna är dom!! Hoppas allt är bra med Er gumman!

Kram

2010-01-25 | 21:26:16
http://sagoelin.blogg.se/
maria

blivande bästisar .

vad mysigt med mamma frukost .

kan tänka mig att det passar rutinerna bättre .

på kvällarna brukar alla vara så trötta

sandra

Va myssig mamma frukost och va roligt barnen hade tillsammans. Va roligt med lastbils skjuts till jobbet :)



Ha det kanon!!!

2010-01-26 | 11:11:36
http://mamansandra.blogg.se/