Kaos

Vi hade laddat inför robinson igår och vad händer?? COMHEM skiten lägger ner. Varken internet, hemtelefon eller tv fungerar! Dessutom hade deras kundtjänst stängt så att göra en felanmälan var ju bara att glömma!


Så, ja. Vi missade veckans höjdpunkt. Robinson finalen! Blir till att se reprisen idag, om ungarna tillåter... för visst var det så att tv:n började fungera igen, lagom tills robinson var slut. Suck!


Dessutom så blev natten hysterisk. Fredrik har troligtvis kräksjukan och har legat på soffan/vid toan i natt. Och Neo vaknade vid 00.30 och somnade inte om fören kring 03.30. GÄSP!! Behöver jag säga att jag är trött??


Men, Ninni har ju sovit gott....


Nehepp, Fredrik lär väl ligga pall hela dagen så jag får ta ungarna. En uppdatering om veckans vikt kommer senare, så fort jag får tid.


Eftersom jag inte sett robinson vågar jag inte surfa runt mer på nätet/läsa några bloggar. Många lär ju skriva om vinnaren :)


Ha en skön dag, vi hörs lite senare!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)