Fullspäckad dag idag!

Om en halvtimme nåt ska jag åka in till gymmet för att träna nån timme, och efter det ska jag köra in till stan för att reklamera en julklapp som "gått sönder". Bäst att göra det så fort som möjligt då de öppnar.

Klockan 11.oo börjar jag jobba och slutar inte förren 19.15. Lång jobbdag! (iaf för en annan som brukar vara mammaledig) :D



Pappa Fredrik är ju pappaledig och tar hand om kidsen. Är bra att han också får känna på det där med att vara "ledig med 2 barn". Det är inte det lättaste alla gånger inte! Speceillt inte när man ska sköta hemmet samtidigt och helst även handlingen och matlagningen.


Sedan jobbar jag hela helgen och måndag & tisdag. Så, onsdag är min nästa lediga dag. Längtar redan ;) Dock ska vi ju skola in Neo på dagis på måndag - samma dag som Ninni fyller 3 år!

Och redan på söndag blir det lite kalas för stumpan, då de närmsta i släkten kommer.


Nehepp nu måste jag rusa! Träningen väntar. Men, vi hörs säkert senare ikväll! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)