En hårborste i present? Tja, Varför inte?

Ja tänk vad roligt barn kan ha med de konstigaste sakerna. Klassiska leksaker som går hem hos de flesta kids är ju trots allt grytlock, vispar och slevar. Inte sant?

Likaså är ett decelitermått väldigt intressant för att inte tala om penseln man har när man penslar ägg över bullarna man bakat, den är minst lika intressant den också.



I morse hittade Neo min hårborste och den har han lekt med hela morgonen.



När han kommer gåendes har han den i högsta hugg, och så har det varit i flera timmar!





Han är mycket väl medveten om att man har den till håret och han har försökt borsta både mitt, syrrans och sitt eget hår - fast med den flata sidan, med piggarna uppåt hihi


Ja tänk vad en hårborste kan vara rolig. Och ändå går man och köper dyra leksaker som de ändå inte leker med mer än några minuter. Fullkomligt galet. Egentligen...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Här är den totala lyckan: Toalettborsten!

(jag behöver kanske inte tillägga att jag var tvungen att köpa henne en egen?) :p Ha finaste helgen söta ni! Kram!

2010-01-29 | 11:43:12
http://sagoelin.blogg.se/
Elina

Skrattade när jag läste, då min dotters favoritleksak också är en hårborste!!

2010-01-29 | 14:51:22