Simhallen



vi spenderade som sagt ett par 3 timmar i simhallen idag. Underbart skönt att för omväxlings skull få spendera dagen i en varm bassäng, istället för ute i snön o kylan :p Missförstå mig rätt, visst är det superkul med snö också.. men idag behövde pulkan få vila. Och mamma/pappa med för den delen :)



Barnen levde rövare i bassängen och Ninni drog nog fram varenda vattenleksak både en och tre gånger! Ja, jisses som vi busade. Inte mycket folk när vi var där heller, så det var helt perfekt! (fler var det som kom när vi skulle åka där ifrån..)



En fika med frallor, kaffe/MER och frukt mumsade vi i oss i halvtid.



Nu sover barnen sedan några timmar sedan och jag och Fredrik myser i soffan framför Shrek den 3:e. Jag känner mig helt slut och min rygg värker. Snart väntar sängen, ska bli gött! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carolina

Vad mysigt det låter med en dag i simhallen! :-) kram

2010-01-06 | 21:42:32
http://carolina1979.se