Neo är inte riktigt kry




Vår lilla prins är sig inte riktigt lik idag. Han är grinig och klängig. Näsan rinner men han har ingen feber. Han sov nästan 3 timmar på förmiddagen och nu sover han igen (!) Han som i vanliga fall sover max en timme om dagen.



Tur i oturen att det hände idag, när jag är ledig. Nu kan han ju sova som han vill och vi förlorar inte en massa pengar på att vabba. Sen får vi se hur han mår i kväll/ i morgon..



För att sysselsätta mina kids ytterligare en stund, plockade jag fram min träningsmatta.



... där gjorde vi kullerbyttor och andra gympigheter ;)



Roligt! tyckte Ninni..



.. medan Neo trodde det var en säng man skulle sova på :D


Nu sover som sagt Neo och Ninni kollar på tecknade Pippi. Vi fick ställa in daten vi hade med S och hennes fina tjejer, men hoppas att vi kan ses till helgen istället! Tur att jag inte nämt att dom skulle komma för Ninni, innan idag. Då hade det nämligen brutit ut ett smärre kaos när jag förklarat att det blev inställt.

Sånna situationer passar jag mig för :D



Jag måste ju ändå göra lite nytta, på min lediga dag, så jag fick ett ryck att äntligen frosta av frysen! Numera öppnar ju Neo frysen själv och det är inte alltid vi vet om att han öppnat den!

Han har vid fler tillfällen låtit dörren stå öppen ett par cm, vilket innebär att den nu var proppfull med is! Det gick knappt att dra ut backarna...



Skönt att ha det gjort!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carro, Casper´s mamma

Ja så som han sover nu brukar han aldrig göra... sover max 2 tim på förmiddagen och 1 timmer på efetrmiddan...



Så även om han är förkyld med så måste det ändå vara tänder på g? Blir lite orolig då han sover så här och inte alls är lika pigg...



Ja här e det kaos vill inte gå ut men är nog illa tvungen till det sedan då man har 0 mat i både kyl och frys...



2010-01-27 | 14:37:46
http://morsanochtregrabbar.blogg.se/
tessan

jo det e bra med oss. ja usch här är det nästan snöstorm =/ inget kul, vill ha vår nu. kram

2010-01-27 | 16:09:47
http://ericasmamma.blogg.se/