Måndag

Så var det måndag igen och vi har en ny vecka framför oss.

Igår var vi som sagt och tvättade bilen. Detta inlägget skulle jag ha publicerat igår, men då det inte gick att ladda upp bilder så får det bli idag istället :)



Jag och barnen satt inne i bilen och väntade medan pappa tvättade av den. Mycket spännande tyckte båda barnen. Rutorna täcktes av skum och sen kom en stark vattenstråle som sprutade bort skummet..



Neo tyckte det var så rofyllt att han somnade :p



Jepp, jag var också med :D



Och lite bus gjorde vi också, jag & min prinsessa ♥


Igår kväll var jag och tjejkompisen H ute och gick en runda. Ja, en runda på en timme blev det faktiskt. Tiden bara sprang iväg! Ca 8.300 steg blev rundan på, jag hade stegräknare :) Underbart skönt! Tack vännen.


Ungarna är på dagis och jag börjar snart jobba. De ringde från jobbet i morse och ville att jag skulle jobba till 19.15 ikväll - så, det ska jag göra. Lång dag, men man får la se det positivt. Mer cash! :)


Ha en bra dag allihop!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Jag skulle vilja ha två halsband, ett med texten gudmor och det andra med texten gudfar. inte så snabbt skulle varit en julklapp men hittade ingen som jag ville beställa av men nu kom jag på dig:) allt är fint med dig med hoppas jag?kramar

2010-01-18 | 11:15:15
http://joelsmamma.blogg.se/
sarah åkesson

Hej babyboo... lust att ses någon dag ? lite catch-up? =) ... inte ketchup ;P .. heheh .. skicka sms om när du e ledig oså =) puss o kram! Sarah

2010-01-18 | 13:39:46
★svantes mamma★

Oki... ja då var de skönt förstår jag att Neo våga släppa på allt och ta sig fram gåendes. Vad roligt! :)



Precis, kan ju tänka mej att många lämnar sina barn när de är dåliga och jag har hört att en mamma lämna sitt barn efter att barnet spytt en gång under natten. De hade jag aldrig vågat, som tur var så var de nog inte magsjukan eftersom de bara hände en gång till under dagen, och inga blev sjuka... men ändå lixom... :-/



Ringde dagis o förklarade tillståndet, lite snorig näsa var oki sa de... Kram

2010-01-18 | 14:38:59
http://nykick.blogg.se/
Katarina & Neo

ja pengar är aldrig fel ;)

2010-01-18 | 16:23:23
http://www.wiggo.org