2 dagar kvar!

Som ni säkert förstår går jag mest hemma och myser med familjen. Bara två dagar kvar, innan jag börjar jobba igen. På måndag är det alltså dags!



Igår började vi städa ur julen här hemma. Granen åkte ut, men barren tycks ha stannat kvar här inne. Fy vad barr! De mesta julsakerna har också plockats ner, men stjärnorna och ljusstakarna får vara kvar ett tag till. Mysfaktor!


Idag ska vi också riva pepparkakshuset, eftersom det är lördag och alltså tillåtet att äta godis idag. För känner jag min dotter rätt så kommer det bli både en och tre mumsbitar :)



Idag ska jag och Fredrik spendera seneftermiddagen/kvällen tillsammans med mina föräldrar & mina bröder med deras flickvänner. Barnens farmor och farfar kommer hit och passar dom. Tack snälla!


Så det blir bowling och middag för vår del. Ska bli otroligt kul och mysigt!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


tarja

Vad duktiga ni har vart! Jag har inte ens kommit igång med att plocka bort julsakerna...

2010-01-02 | 20:51:05
http://lillamammabitchen.blogg.se/
Carina

Hoppas inte ångesten är för stor så här sista kvällen innan det är slut på föräldraledigheten. Kanske kan du känna dig lite förvantsfull istället. Ha en bra dag på jobbet imorgon.

2010-01-03 | 18:06:56
http://justmintoo.blogg.se/