Chiliconcarne & nybakta frallor

Ja idag blev det chiliconcarne till middag. En klick creme fraiche är ett måste till den annars relativt starka grytan.





.. och likaså är ju de nybakta frallorna till ett måste :) Inte ofta man hinner baka egna därför får man passa på när man har tid - som idag! :p


Däremot har jag inte mycket tid över nu. Jag ska hämta Neo från dagis nu och sen är det dags att börja jobba. Japp, ni läste rätt. Hade ju "äntligen" min lediga dag idag - men ikke! En kollega var sjuk så jag fick hoppa in och ta hans tid. Kl 15.oo-19.30


Hörs ikväll! Kanske med en ny tävling? Jag har en på lager nämligen :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka- mamma till 2

Hoppas det går bra på jobbet! Spännande med ny tävling! kramelikram!

2010-01-19 | 14:30:27
http://agnieszka.blogg.se/
tarja

Ser ut som de frallorna jag gjorde igår... de var riktigt goda...

2010-01-19 | 15:56:35
http://lillamammabitchen.blogg.se/
emelie

sidan till haileys funkar inte. är det bara så för mig??

2010-01-19 | 16:05:44