Ååååh!

Hade skrivit ett långt inlägg på laptopen - då allt bara försvann! Måttligt irriterande och arg som ett bi bad jag Fredrik att installera om den. Så det gör han nu, Äntligen!



Så, nu sitter jag vid den stationära och dessvärre hinner jag bara med ett litet kort inlägg eftersom jag börjar jobba strax. Jag ska innan dess hinna iväg med insamlingen, hemskt vad man samlar på sig både papperskartonger, reklam, konserver och glasburkar/flaskor...

Eller är det bara vi som samlar på hög?



Ska i alla fall bli skönt med en "kort dag" idag, efter gårdagens långa. Fick mig en favorit i repris igår när jag kom hem. Ett vamt skumbad med tända ljus. Precis vad jag behövde!
Tack älskling



Ha en underbar lördag så hörs vi senare!




PS glöm inte anmäla er till tävlingen HÄR

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)