Vill ha VÅR!

Det har snöat hela dagen idag och jag är verkligen helt grymt trött på denna vita massa, som aldrig tycks ta slut??

Hur som helst så åkte jag på en liten shoppinrunda efter jobbet idag. För att pigga upp mig själv så inhandlades det några dekorationer till hemmet, i vårens färger såklart. Limegrönt och rosa :)



Vasen är från SIA och hade 50% på REA priset, så 50:- totalt :) En rosa blomma medföljde och fick stanna :)





Några ljusrosa och en vit "i love you" changemanschett fick pryda en av Cult Designs ljusstakar..





Eftersom vaserna var så billiga så köpte jag även en i denna formen, 50 kr även för den, med medföljande mintgrön blomma :)



... och några fler limegröna manschetter (obs, de ser kanske lite gula ut på bilden? är nog blixten som gör det..)



Jag fyllde upp min lilla korg med matchande ljus, i vitt, ljusgrönt och mörkgrönt!





Nu ska vi se på film innan jag ska stupa i säng. I morgon väntas jobb igen.


Hoppas ni haft en bra helg?

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Bonkan

Åååh ni har d så himla fint hemma :) Du har verkligen öga för heminredning!!!

2010-02-22 | 07:35:24
http://tessibonkaan.blogg.se/
Carita

Hej, vem vann lundmyr tävlingen? :) Har letat men finner inget svar nånstans eller så är jag blind som vanligt :P

2010-02-22 | 13:20:20
http://turkost.blogspot.com/
★svantes mamma★

Ser att du oxå gillar CULT design. Handlade tvål-diskmedel pumpar m tillbehör i lördags :) Gud så snygga de nya färgerna är, limegrönt och turkos :)



kram kram

2010-02-22 | 17:38:18
http://nykick.blogg.se/