Snömys

Vårat stackars fågelhus ekar av tomhet. Dels för att det är alldeles igensnöat, dels för att det inte är skottat vägen dit, så att fylla på mat vetikatten om vi lyckas med. Men, det handlar la om vilja antar jag. Imorgon kanske? Får övertala Fredrik att pulsa ut på baksidan för att flytta det till framsidan... Tror ni jag lyckas? ;)
Gunga? Leka i sand(eller ska jag säga SNÖ) lådan? Forget it!
Idag har vi spenderat mestadels av dagen utomhus, i det underbara vinterlandet. Bilderna ovan tog jag i morse, genom vindrutan. De andra får ni se imorgon. Nu ska jag och min hunk ♥ nämligen se på film. Ett päron till farsa firar jul. Passande nu såhär i juletider, inte sant? :p
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Alldeles magiska bilder gumman.. vintern är såå vacker!! ;) Har nyss varit ute och åkt massa pulka här! :) Har ni haft en fin helg? Kramen

2010-12-05 | 17:35:58
http://etthondjur.blogg.se/