Jag ser det snöa, jag ser det snöa, jag ser det snöa...

.. det verkar lixom inte finnas någon STOP-knapp där uppe, det bara öser ner! Igår när vi var påväg hem från dagis så drog jag hem barnen i varsin pulka, varpå Ninni plötsligt utbrast: MAAAAMMAAAA, TITTA!! En snöflinga!!
EN, snöflinga? Lilla hjärtat. Det är miljoners triljoners snöflingor. Så många att det inte ens finns uttryck för mängden. Missförstå mig rätt. Jag gillar snö. Men nån måtta får det väl ändå vara? Man kan ju inte ut och skotta 2 timmar 2ggr / dagen, varje dag? Näe, nu räcker det!
Snö eller inte så passade jag på att knäppa lite kort på våra vackra barn, påväg till dagis i morse. Underbart fina är domsåklart. Idag fick Ninni vita, glittriga öronmuffar i sin paket-julkalender - såklart skulle dom på i morse! Dock var mössan också med, för öronmuffar får man bara ha på sig när man går till och från dagis. Så det så! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Cissi

Härliga bilder!!

2010-12-02 | 16:26:17
http://allicima.blogspot.com
jenny

hej gumman.verkligen superduper underbara ungar ni har.hoppas ni hade det bra på resan.

2010-12-02 | 18:53:21
julia

Söta barn du har!

2010-12-03 | 14:40:52
http://mummys.blogg.se/