Mysigt söndagsbesök

Igår eftermiddag fick vi lite besök, bland annat av Fredriks faster, pappa och kusin. Mycket trevligt! Med sig hade de en supergod, hemmagjord, pepparkakskaka.
"Tror jag måste be om receptet" - god, var den :p
Vet inte HUR många ljus som går åt här hemma nu för tiden. Jag och lyktor går hand i hand :) Älskar att tända ljus och gör det redan innan det ens hunnit bli mörkt ute :p
... och tänka sig! Precis som alla andra år så har jag än en gång lyckats elda 1:a adventsljuset för mycket för att det ska kunna gå och tända den sista advent. Så är det alltid!
Ändå tänker jag att det ska bli ändring på det i år - varje år!
Fina amaryllisarna har slagit ut med sina stora fina blommor. En röd och en vit pryder köksfönstret så fint...
.. och på bordet har vi den underbart vackra och juliga buketten vi fick av vårat besök.
Tack snälla ni!
Köket i sin helhet, typ..
Vet inte om jag visade er hur det blev efter att vi tagit ner tavellisterna i köket, och satt upp det fiiiina rådjurshuvudet istället?
Helt vansinnigt vacker ju! Att jag bara kunde hitta en sån fin grej till Fredrik :D
(nejdå det var inte alls jag själv som ville ha den, absolut inte...;)



Hoppas ni också haft en bra helg?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Det där köket är helt underbart gumman! :)

2010-12-20 | 17:25:52
http://etthondjur.blogg.se/