Sista jobbdagen innan lite ledighet, äntligen!

Godmorgon allihop! Hur har natten varit? Här hemma har den varit hostig och lite snorig. Sant. Neo har varit uppe ett par gånger, Fredrik har sågat timmerstockar och Ninni har för en gångs skull sluppit gå upp och kissa. Det är alltså jag som snorat och hostat. Dumt, men hellre jag än nån annan i familjen. Nyårsafton närmar sig med stormsteg ju, imorgon smäller det! Bokstavligen talat :p
Idag är sista jobbedagen innan jag äntligen ska få njuta av lite ledighet. Fredag, lördag och söndag är jag fri. Lovely! Det nya året kommer firas in med pompa och ståt, hos våra fina grannar ♥ Massa bus, god mat, spel och rakter. Perfekt också att bara gå ner en våning - så är man hemma! :p
Maten lagar vi tillsammans, notan splittar vi på. 3-rätters. Champange vid 00.00.
Goda vänner. Barn och lekkamrater. Tror faktiskt inte det kan bli bättre än sådär :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)