Fullspäckad helg!

Har jobbat fram till 16.15 idag. Direkt efter jobbet for jag iväg för att storhandla, det vankas nämligen kalas imorgon! Fredrik fyller nämligen år på måndag, på självaste Lucia ♥
Fast först när jag kom hem satte vi igång och bakade lussebullar, ett måste när lucia närmar sig :)
Goda lussebullar i en mängd charmiga former, precis som det ska vara när barnen har bakat ♥
Sen var det dags för en sen middag, Fredrik hade svängt ihop en underbart god köttfärspaj med sallad och fetaost. En kall öl till det och smaklökarna dansade tango där inne i munnen :p
Bums i säng med barnen och sen var det dags att svänga ihop tårtbottnarna som ska vara till födelsedagstårtan. De står just nu och bakas i ugnen, jordgubbarna är tagna ur frysen och marsankrämen tjocknar till sig i kylen. Strax dags för tårtbak, innan jag lär stupa i säng! Jobb i morgon igen till kl. 16.15, sen hem o fixa kalas för älsklingen ♥ Fullspäckad helg!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sofie

Hej!

Jag hade helt missat din fråga om Satin Hands. Det kostar 559kr.

Kram kram!

2010-12-12 | 09:04:23
http://fiansess.blogg.se/
Sanna

Åh mysigt med lussebulle bak !

Här har vi oxå bakat lussebullar, ett måste till Lucia :-)



Kolla gärna in våran blogg, har köpt hus o bloggar massor om det ! ;-)

2010-12-13 | 09:03:59
http://www.lyckborg.com