Skolbänken

Idag har jag suttit i skolbänken hela dagen... slapp det sista eftersom jag redan gjort den övningen innan :p
Javisst är det lite underligt att gå i skolan igen, absolut. Lite tråkigt att jag redan läst en massa kurser och har därmed en "speciell" studieplan än de som läser hela programmet. Men, så jobbar jag också ju så ett sammarbete med någon hade blivit lite svårt i längden ändå..
Lunchade med en tjej från "gruppen" som var himla trevlig. Kul! Vi hade mycket gemensamt och dessutom var hon gravid och frågade mig en massa om hur det är att plugga gravid samt plugga med barn hemma... Jag har ju gjort båda delarna och visst funkar det, även om det är tufft ibland. Men, man gör ju det samtidigt till det man vill. Eller hur? :)
På första rasten var jag nere hos studievägledaren för att ansöka till en till kurs, här räcker det inte med en åt gången inte ;) Jag vill bli klart så fort som möjligt (utan att få kassa betyg såklart!) så jag tar en 50p kurs i höst också, samtidigt som jag läser denna kursen. Hoppas jag inte tar mig vatten över huvudet nu bara......
Nehepp nu ska jag mysa med mina små ♥ Fredrik har köpt ett nytt Xbox spel så jag lär väl sitta bänkad framför datorn hela kvällen...
Kanske kan passa på att visa ungarnas vinterkläder, som jag redan fyndat. Jajamensan! Är det utförsäljning så är det! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida

du är inte dålig du!

spännande att se vad du fyndat! jag har med redan fixat ungarnas vinterkläder. tänkte vara ute i god tid för en gångs skull... lägger upp på bloggen nån dag om jag pallar :P



ha det gott

krsm

Jessica

Vad är det du läser till? Nyfiken! :)

2010-08-25 | 17:38:56
Linda

Vad är det för något du pluggar? Blev lite nyfiken!

Måste bara tillägga att du har en jättebra blogg och att jag är en trogen läsare :)

2010-08-27 | 10:29:05