Jobbet väntar... UPPDATERAT med svar!

... ja nu ska jag strax kila till jobbet. Känns tungt idag, det regnar ute och Fredrik börjar jobba i natt. Hade gärna spenderat dagen med en massa mys på hemmaplan... Men, dubbelt betalt lockar minsann också, nu när jag tänker efter... ;)
För ett tag sen köpte jag den här roliga inredningsdetaljen, en söt sten med texten: Vänd på mig!
Visst kliar det i fingrarna? Visst bara MÅSTE man vända på den, för att se vad som står under?
Nån som vågar sig på en gissning? Svaret kommer ikväll!
Söt va? :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida

hihi erkänner att jag vände på den när vi var hos er sist. kunde inte låta bli ;)

ha det gott! kramis

Evelina

har sett nå liknande, kan det stå; Tack, det var skönt?=)

2010-08-08 | 11:58:13
http://evelinalinnea.blogg.se/
Ronja

Hej hej! Jag skulle vilja beställa ett halsband av dig om du har tid :) Visste inte hur jag skulle ta kontakt med dig så jag provar så här! MIna kompisar beställde ett halsband till mig i våras och nu har jag locat min mamma ett med :) men du får säga om du inte har tid eller så :) Tack på förhand!

2010-08-08 | 12:10:20
bitte



Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling.

Börjar närma mig finalplats och vinner jag pris delar jag på vinsten



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte