Jobbelijobb - och hjärnsläpp!

Igår var jag på jobbet 8.15 - jag börjar 9.30!
Hjärnsläpp! Jag trodde det var en veckodag och att vi i vanlig ordning skulle öppna kl 9.00. Låste upp, larmade av, kokade 2 stora kannor kaffe (vi bjuder alla kunder på kaffe och kakor!)....
... jag tog fram en kassa, räknade den, läste lite mail... och väntade på mina 2 kollegor (sommarjobbare) - men dom kom inte! Smått nervöst när klockan närmade sig 9.00... DÅ, från en klar blixt, insåg jag att det var en hel timme kvar tills vi skulle öppna. Suck! Så när klockan närmade sig 11.00 var jag redo att ta lunch :p
Idag är det lite busväder ute, regn och blåst, och eftersom jag har lite att konka hem från jobbet -samt ett paket att hämta på macken- så tar jag bilen idag. Lyx!
Ser ni Neos pussmun? hihi... han är för söt när han ska pussas alltså ♥
Lite hårda tag men lillebror låter sig hållas och gör sedan likadant tillbaka - syskonkärlek!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka-2barnsmorsan

Haha, jag har missat tiden sådär jag med, fast bara med en timme tidigare:)



Kramar

2010-08-22 | 11:05:30
http://agnieszka.blogg.se/
Madde

Vist är det skönt att vara på jobbet i god tid, men en hel timme i förväg kan ju bli lite väl bra ;-)

Måsta passa på och fråga om du ska med till Falkenberg den 11:e.

Kram

2010-08-22 | 22:11:12
http://mammamaddesblogg.blogspot.com