Igår kväll :)

Sådärja. Nu har jag hittat kamerasladden (Fredrik hade städat undan den..) och laddat in bilderna i datorn. Här kommer lite bilder!
Neo (i svart) och jämngamla kompisen "O" spelar synth :p
Barnen hittade en stoooor vårtbitare som vi fångade in för att kunna titta lite närmare på... Det roliga är att Fredrik, bara några minuter tidigare, sagt "älskling, jag hade en stor gräshoppa på tröjan som jag smäckte bort. En jäkla stor en, längesen man såg en gräshoppa.." Varpå jag höll med....
hihi... så var det en stor vårtbitare han menade! *sötlök
Vi bjöds på en helt fantastisk måltid på deras inglasade altan. Grillat högrev och grillade köttklubbor, underbar potatis med ljuvlig sås, fetaost och tomater. Muuums!
Till efterrätt bjöd dom på en för mig helt ny variant på kladdkaka. Underbart god och jag bara måste få receptet! :) Glass serverades till den...
... sa jag att det fanns en sån här liten goding med på kalaset? Ser ni fötterna, hur söta är inte dom då? :)
Jodå, jag fick allt bebismysa lite med minstingen i gänget. Tänk vad tiden går fort, snart fyller vår lilla Neo 2 år.. Inte klokt.... :/
TACK snälla för den helt fantastiska kvällen, snart bjuder vi igen!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)