God morgon!

Morrn morrn! Idag vaknade jag kring 05 då Fredriks alarm ringde. Jag lyckades somna om men vaknade med ett ryck igen, då ett rysligt "grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" skar genom väggarna. Vad det var? Det var "bara" Fredrik som startade rakapparaten (klockan 05.10??!!!) Suck. Karlar!

Ett tag efter det vaknade Ninni och därmed var nattens sömn avslutad och dagen påbörjad. Jag började den med att städa och rensa i Ninnis garderob :D Mycket skönt att ha det gjort!
Fredrik gick upp så tidigt för att dra iväg till lastbils Elmia, så idag har vi dagen för oss själva; jag & barnen.
Nu ska vi strax gå ut i trädgården. Jag ska plantera lite blommor som jag har ståendes och sen ska jag se om jag inte kan klippa klart gräset som jag började med igår, innan gräsklipparen strejkade.
Sen ska vi cykla till affären. Ninni får bestämma middagsmat idag och sen måste vi inhandla lite lördagsgodis också ju! :)

Vad gör NI idag?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sussi - 22 år, mamma & student!

Sv: Jo det är jätteskönt att ha det gjort! :) vi ska mest bara ta det lugnt i helgen, eller i alla fall idag. Imorgon blir det plugg och kalas :) ni då?

2010-08-28 | 09:06:16
http://sussey.blogg.se/
Evelina

Tack så mycket=) Jo nu mår jag bättre, jag var illa mående först i början men nu har det börja avta, Det enda som får mig illamående är dofter! Jag kan ex, inte byta bajsblöjor på jobbet utan att börja "hulka".. Men det känns spännande!!

Svara på din fråga: göra i dag: först ska jag fira min kusin som fyller Fjortis;) Sen ska vi hem och packa! I morgon bitti åker vi till Kreta på bröllopsresa i två veckor, så resfebern har börjaa smyga sig på nu:) Ha en bra dag!!

2010-08-28 | 11:31:08
http://evelinalinnea.blogg.se/
lina

hej! har en vän som beställt ord tavlor från dig.. gör du såna fortfarande. är intresserad isåfall



mvh lina

2010-08-29 | 16:21:21
http://liiiwa.blogg.se/