Fynd!!




En Cult Design ljustake....



.... för 10 kr!!



Micki Pippipussel till Ninni



.. och två spel till oss vuxna! (det ena var fortfarande inplastat) Spelkväll, nån? ;)





Neo fick Snigel från Björnes magasin, underbart söt ju! :p





På eftermiddagen åkte vi till en möbelaffär som hade halva priset på REA priset, och där fyndade jag dessa två -helt underbara- vaserna från SIA.


Det är KUL att fynda! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina

Vilka fynd.

Jag ska (antagligen) köpa just en sån Cult-platta idag och då kostar den inte 10 kr kan jag ju säga.

Manchetterna var ju också fina!

Det andra var ju också fina fynd. Spel är kul!

2010-08-16 | 12:38:31
http://justmintoo.blogg.se/
ida

spelkväll, anmäler mig genast!

fresten har inte ni redan det ena spelet, vi spelade det väl när ni var här nån gång?

kram!

Ebba's mamma (Angelica)

Fin fina saker, och några riktiga fynd :D

2010-08-16 | 17:55:02
http://mideco.blogg.se/
Cissi

Ja vi spelar gärna!! Vi har ju dessutom krypavstånd ;=)

2010-08-16 | 20:35:27