En sjuk liten dam...

Igår ringde dagis och jag fick hämta hem en sjuk liten tjej med feber, magont och huvudvärk. Stackars! Dagen blev mys i soffan framför en film, slumrandes, medan jag satt bredvid och pluggade - så gott jag kunde. På eftermiddagen var det dags för mig att åka till jobbet....


Idag är hon betydligt piggare och kan med all säkerhet gå på dagis i morgon. Neo är för ovanlighetens skull själv på dagis, utan storasyster, och det är säkert nyttigt det också - även att det känns knas... :p
Har köpt två hallonbuskar samt två björnbärsbuskar som ska planteras idag. Likaså blir det både plugg och jobb för min del... Fullt ös med andra ord!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka-2barnsmorsan

Stackars liten som var så dålig:( Skönt att hon mår bättre nu iaf!



kramar

2010-08-31 | 08:44:58
http://agnieszka.blogg.se/