Yo Yo!

Ja dagarna rullar bara förbi i en speedad fart, jag hinner knappt med sjäv. En massa jobb är i alla fall avklarat och en "ledig" dag är just vad jag har behövt - för att hinna med allt annat som blivit lidande.





Barnen växer så det knakar och det är fortafarade en massa syskonkärlek (läs;bråk) från morgon till kväll. Tufft och väldigt påfrestande, men som sagt hoppas jag på en vändning snart :p

 Fredrik har jobbat natt i natt och ligger just nu och sover här hemma. Barnen är på dagis och jag har just sagit mig ner för att ta en liten paus.


Ska snart hämta hem barnen, lite tidigare än utsatt tid. Tänkte vi kunde vara ute på framsidan i det underbara vädret ett tag då jag behöver fixa i rabatten - så jag förhoppningsvis snart kan pantera mina Rohdedenderon (eller hur det nu stavas :p)


Annars hade vi en underbar söndag med både restaurangbesök och bowling. Fredrik som tävlat i bowling, vann förstås. Jag kom tvåa, schohoo!

Skönt att få lite egentid, bara vi vuxna. Min ena bror, min farfar, min farbror och mina föräldrar var också med. Supermys! - Stort tack till barnens farmor, som ställde upp som barnvakt!


Nehepp nu vet ni ju lite vad som händer hos oss idag i alla fall. Uppdatering om presenten jag fick av min hunk ♥ kommer ikväll!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


★svantes mamma★

Så fint piano :)

2010-04-19 | 15:57:09
http://nykick.blogg.se/