Skulle publicerats i morse...

Ja detta inlägget skulle publicerats i morse, men det ville sig inte.

Trots 99% syskonbråk så bjuds det ändå på några få ljusglimtar, tidigt på morgonen är en "bra" tid :p







Kramkalas!



Pigg studsande tjej, 05.30 i morse... gäsp!



Tuff kille som väääääntar på att vi ska åka till dagis...



Han trillade utomhus i helgen och skrubbade nosen lite...



Vår fina dam, på väg till dagis :)



Och vår fina lilla prins, i full fart. Passande nog med NovaStar mössa - då hans initialer just är N.S :)


På tal om Nova Star, nån som vet nån bra webbshop där man kan köpa just Nova star mössor? Neos är nästan för liten, vi behöver inhalndla en ny! Agnieszka, min underbara bloggvän, du är väl ett stort fan av märket? *harfåttförmig* Tips? :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Oh vilka underbara ögon Neo har, jätte vackra barn har du!

Kram

2010-04-06 | 21:42:54
http://joelsmamma.blogg.se/
Carina

Vilka sötnosar!

2010-04-07 | 06:40:54
http://justmintoo.blogg.se/
Agnieszka- mamma till 2

Freshmilk.se har en massa fint NovaStar, jag brukar beställa därifrån, och där får man även poäng när man handlar som du nästa gång då handlar kan använda som betalning=)



Jättebra service samt snabb leverans, toknöjd med den sidan!



kramar

2010-04-07 | 10:08:50
http://agnieszka.blogg.se/
Marina

Hej LIna ! Tack snälla för det fina påskkortet ! Jag blev så glad när jag kom hem från emestern och det fanns där bland alla räkningar ; )

Jag är just hemkommen från Kap Verde, har varit hos Frida i 15 dagar, vilat, solat, badat och haft det skönt ! Har inte hunnit läsa så mycket på bloggen sen jag kom hem, hoppas att allt är bra med er alla. Kram Fritte och de söta kidsen ; )

2010-04-08 | 21:12:21