Tråkigt att blogga utan kamera & bilder

Kameran är fortfarande iväg på lagning och det gör att jag lite tappar sugen för att blogga. Det är ju inte så skoj att blogga utan bilder... Men, förhoppningsvis har vi den snart igen!


Jag har precis slagit mig ner i soffan framför "halv åtta hos mig". Jag ska passa på att skriva lite på min inköpslista till Ullared - nästa helg gäller det och jag längtar sjuuuukt mycket!! :)


















Vi är som sagt ett härligt tjejgäng som ska köra dit tiiiidigt på morgonen. Vi ska packa ner en laptop med Spotify eftersom musik är ett måste. Likaså packar vi ner lite vin och kanske en och en annan öl/cider, nåt spel (?) och självklart en engångsgrill för kvällsgrillning. Myyyys!

Det är nämligen så att vi ska sova över där, på campingen! Kommer bli askalas och ... sa jag att jag längtar? :p


Nehepp nu är det dags att skriva ner lite nödvändigeter på listan, fast det är klart... att spontanköpen kommer regera :D

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida

åh! jag vill också!!!!!

2010-04-29 | 21:04:17
Bonkan

Åååh jag blir avundsjuk!!!! :P Hoppas ni får super mega skoj :)

2010-04-29 | 21:12:58
http://tessibonkaan.blogg.se/
Dinara

Ibland behövs det bara lite text ;) Härlig blogg! Ha en skön kväll! kram

/dinara

2010-04-29 | 21:41:47
http://dinarasblogg.blogspot.com