Sjukt

Vi hade ställt in oss på en helvetesnatt, men den var ändå rätt okej - skönt nog.

Fredrik åkte iväg tidigt i morse, han ska nämligen på en 3-dagars utbildning för att köra farligt gods. Han kommer dock hem 19.30 på kvällarna men det blir långa dagar för min hunk ♥


Min bror kom hit i morse för att lämna Ninni på dagis, något Ninni var överlycklig för. Tack snälla för att jag slapp dra ut vår sjuka lilleman för att lämna henne själv... Neo ligger och sover för tillfället och jag har precis ätit lunch.




Jag ska strax gå ut och hämta posten, hoppas på att mössorna från Molo som jag beställde till barnen har kommit idag. Beställde ju även en till en läsare eftersom mössan med lastbilarna tydligen var slut i storleken hon ville ha, här i sverige. Så, hoppas! :)

Har vunnit lite på tradera också som kommer i dagarna... spännande! :p

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)