Shoppingdag :)

Vad 9-tiden i morse packade vi in saft och bullar, kex, bananer, blöjor och våtservetter... för att brumma iväg på utflykt. Bilen tog oss tillslut till Kosta!


Eftersom våran kamera är på lagning får ni bara se lite av inköpen, som jag googlat mig fram till en bild på.
 
Min hunk fick sig ett par nya skor - MYCKET välbehövdligt! Ett par tygskor från Björn Borg. Supersnygga! ♥ 599:-

Och jag fick mig en ny skål; Orrefors stora "Mingle" skål i turkost. Uuuunderbar! :) YNKA 89:-

Ninni fick sig ett par sommarshorts och en kjol från PoP och stackars Neo fick ingenting.. Men, det blir ju Ullared om 2 veckor (nästnästa lördag tjohoo!) och då hoppas jag kunna införskaffa en hel sommargarderob till lilleman - eller ja, iaf en halv? :p






Väl hemma igen åkte vi inom skopunkten där den lilla madammen fick välja två par skor. Det blev ett par lila glittriga gympadojjor och ett par rosa galdiatorsandaler i miniatyr. Fint skare va och damen är envisare än en åsna! :p Men även här kom vi billigt undan, 198 kr för båda två!
 




599:-


Förra helgen, när jag jobbade, var Fredrik och ungarna på Elgiganten. Där hade de ett erbjudande att om man förlängde sitt ComHem abonemang, så fick man 1000 kr att handla vad man ville för i hela butiken!! Eftersom vi har Comhem och inte kommer byta inom det närmsta året - så förlängde han det...

... och vi var genast överrens om att det skulle införskaffas en ny kaffebryggare till residentet Ninninus, och vi hittade en superfin, högblank vit en som vi såklart slog till på. I like it alot!


Så, idag har vi också haft en helt fantastisk dag!


Dock var lilleman lite hängig i slutet av resan och vi tyckte inte han såg riktigt kry ut - men han var inte grinig eller nåt.. Men, när vi väl kom hem igen så hade lilleman 39,6 graders feber :( Så, i morgon är det jag som VABB:ar.... Stackars vår lilla prins
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)