Rubrik

Det var fullt ös medvetslös på jobbet idag. Jag stog så gott som still i kassan mellan 10.00 - 14.30, så mycket rusning brukar vi inte ha :p Men det var kul och tiden gick ju supersnabbt!



Barnen hade sina "nya" tröjor på sig, som de fick av mormor och morfar efter deras resa utomlands, till dagis i fredags. Ninni hade en apa och Neo en ödla, lyfter man på deras "nos" som är en flärp (se Ninnis tröja på bilden) så får man se hela gapet. Mycket spännande och roligt - tyckte både barnen och kompisarna på dagis :)






Nu ikväll har vi inte gjort så mycket. Jag sitter här och är hungrig. Har hållt mig till mina (enligt mig ynka!) 3 påsar mintchoklad men det har varit tuffare idag, än igår. Lägligt nog fick jag min mens idag och det gör ju knappast saken bättre :p Men, jag ska försöka härda ut! :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)