Nybakta frukostbullar






Tidigt i morse plockade jag fram mjölet för att baka frukostbullar till min älskade familj - och vilken succe sen! :) Alla familjemedlemmar åt så de storknade. Veckomys på hög nivå!


Jag har nyss fått en helt fantastiskt samtal! Redan på fredag gäller det, så håll tummar och tår. Och i morgon har jag ytterligare ett viktigt möte, klockan 9.oo. Är bokstavligen talat skitnervös. Men det ska nog gå bra...


Så visst händer det lite i mitt liv just nu. Absolut. Får se bara om något av sakerna "tar mig vidare" nånstans, eller om det inte riktigt går som jag vill. Den som lever får se :p
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


sonja

Hejsan !



Här kommer exakta siffror på babsen

(om ni är intresserade)

utan moms kostar den 518 kr i månaden



med moms blir det 647 kr



ha det bra ! Håller tummarna för dig att dina "mötet" ska gå bra !



Jag fick t.om jobb idag ....

2 dagar hann jag vara arbetslös 'jippie*

2010-04-14 | 18:45:35
http://rockabybaby.blogg.se/