Nervööös

Ska strax gå på mitt "möte". Klockan 9.00 ska jag vara där.. Nervöööst!


Hur som helst så ringde jobbet in mig igår - och idag fick jag också hoppa in och jobba, till klockan 19.15. Så nu var ledigheten slut, jag jobbar nämligen fredag, lördag, söndag och måndag också...

Men, det blev i alla fall EN dag ledig :S

Detta blir också min 3:e helg i rad som jag jobbar, tråkigt. Har längtat tills nästa helg igen då vi är lediga hela familjen - trodde jag ja! När Fredrik kom hem i morse, efter att ha jobbat i natt, så sa han att han har ett obligatoriskt möte med sitt jobb på lördagen. Hoppas att det inte håller på så länge bara....



Men. Nästa söndag är vi i alla fall lediga allesammans. Undrar om man ska planera in nåt mys då, åka på nån liten utflykt kanske? Vi får se.


Nehepp nu måste jag kila. Hörs kanske ikväll efter jobbet - om jag orkar!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


maria

glöm inte bort att ta hand om varandra mitt i allt jobb och var rädd om dig

2010-04-16 | 12:23:52
http://junkstyle-maria.blogspott.com