LovE

Helt slut stampade jag in genom dörren hemma, i lördags, efter en jobbig dag på jobbet. Men när jag klev in i köket låg där ett inslaget paket - till mig! ♥ Vilken överraskning!

Nedan ser ni den oväntade presenten jag fick av min hunk i helgen;



Han hade varit och köpt en ny MP3 spelare, en Walkman, till mig - då min gamla gått sönder. "Nu kan du ut och gå och så igen älskling", var hans motivering. 


Jag har nämligen klagat en hel massa på att "jag inte kan gå ut och gå nu när jag inte har nån musik dunkandes i öronen"... dålig bortförklaring kanske, men musiken gör hela promenaden! 


Tack snälla älskling, för din omtanke och kärlek. Jag älskar DiG ♥ for ever and ever babe!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina

Vad gulligt av honom.

Jag har min Ipod laddad med en ljudbok när jag går ut.

2010-04-13 | 21:40:29
http://justmintoo.blogg.se/