Lite nya inköp från jobbet

Ja, lite nya inköp har det minsann blivit. Denna gången har jag fyndat lite från jobbet :)



En grön vaxduk till våra utemöbler, 39 kr



Fiiina planteringshandskar till Ninni! (de är verkligen pyttesmå) Neo fick likadanta arbetshandskar som pappa har, fast såklart var de också i pyttemodell! :)



En ny kratta fick det bli till barnen, 19 kr




Och en mini-piassavakvast :) Blev också en spade i miniformat, de är så sjukt söta så ni skulle bara veta! :p Så nu ska ungarna sättas i trädgårdsarbete minsann ;)



Ja jag jobbar och sliter, i morgon väntas en ny arbetsdag. Trist när Fredrik och barnen är hemma, men man får se det positivt och längta tills nästa lönebesked istället :p

Jag fick dessutom hoppa in och jobba nästa helg också, eftersom en av kollegorna blivit sjukskriven, så nu blir det jobb fram till... nästa tisdag, tror jag. Dessutom 3 helger i rad, Puh! Men gud så gott det kommer kännas när det är klart :)


Så ni får hålla er lite med bloggningen, som nu alltså kommer ganska långt bak i priolistan. Hoppas ni alla haft en underbar påskhelg!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

Hej!! Ville bara skriva att Ronja fick sitt halsband i dag och hon blev SUPERGLAD!!!!! :)

2010-04-05 | 16:50:40
http://evelinalinnea.blogg.se/
madde

Har det kommit in vaxdukar, då måste jag bort till jobbet nån dag och spana in dem :-)

HA det så bra och jobba inte ihjäl dig

KRAM

2010-04-05 | 18:34:35
http://mammamaddesblogg.blogspot.com