Here it comes; Jag pluggar!

Okej, nu har jag släppt bomben för de närmaste i min omgivning och tänkte även berätta det för er också. Så, here it comes; Jag har pluggat i hemlighet! :D Samtidigt som jag jobbar då såklart...



Inte en sån stor grej huh? Men för mig är det faktiskt det! För vet ni vad? Jag är snart klar. Jag har bara ett "prov" till - sen är jag helt färdigutbildad.


Och en annan häftig grej då - jag har redan fått ett jobberbjudande, trots jag inte ens är klar ännu :p Coolt.



Utbildad till vad, undrar ni säkert nu? Nån som vågar sig på en chansning innan jag berättar?? :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina

Inte så stor grej! Jag tycker det är en jätteprestation av dig. Med allt annat i ditt liv också så begriper jag inte hur du orkar/hinner med.



Jag gissar på inrednigsarkitekt.

2010-04-28 | 11:46:44
http://justmintoo.blogg.se/
Agnieszka- mamma till 2

Oj vad du är duktig gumman! Spännande att få veta vad du pluggat till!

kramar

2010-04-28 | 12:00:40
http://agnieszka.blogg.se/
Therese

Du e ju helt otrolig! Va du e duktig! Jag tror kanske att det e nåt kreativt, men vad.....? Grattis iaf o va skönt att snart va färdig, hur länge har du läst? Kram Therese

2010-04-28 | 12:02:07
ida

jag tror jag slänger till med en helt wild and crazy gissning... taxichaffis kanske???



:D :D :D



Kram kram

Laila

Hej Lina!

Kan det kanske vara undersköterska kanske :P

madde

Oj vad kul, men vad det är kan jag nog inte gissa mig till. Funderade dock lite på om det hade med inredning på något sätt att göra....

Ha det så bra

Kram Madde

2010-04-28 | 17:30:52
http://mammamaddesblogg.blogspot.com